ریحانة النَبی (س)

پایگاه نشر اشعار آئینی سروده شده توسط ذاکر اهلبیت(س) کربلایی مصطفی نصری

پایگاه نشر اشعار آئینی سروده شده توسط ذاکر اهلبیت(س) کربلایی مصطفی نصری

ریحانة النَبی (س)

این پایگاه در نظر دارد جدیدترین سروده های شاعر آئینی و ذاکر اهلبیت (س) کربلایی مصطفی نصری را جهت اشاعه فرهنگ عشق به اهلبیت (س)انتشار دهد.عزیزانی که تمایل دارند از سبک های این ذاکر اهلبیت (س) استفاده نمایند از طریق صفحه (تماس با ما) و ارسال نظر خصوصی اعلام نمایند.

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه




در ساعت 8 صبح روز جمعه یکم آذرماه سال یک هزار و سیصد و شصت و چهار هجری شمسی درخانواده ای مذهبی در شهرستان بیرجند چشم به جهان گشودم. از سن 9 سالگی تا کنون به منصب نوکری و ذاکری اهل بیت(س) نائل گردیدم.در سن 16 سالگی به سرودن اشعار سپید و نیمایی پرداختم.و بعد از آن در حوزه ی شعر محاوره ای و ترانه سرایی مشغول گردیدم. که چند قطعه مورد استفاده ی هنرمندان استانی در تهیه آثار موسیقی ایشان قرار گرفت. حدود 4 سال است که وارد حوزه ی شعر کلاسیک در قالب اشعار آئینی با موضوع شعر هیئت قلم در دست گرفته ام که خوب می دانم مسیری بسیار طولانی تا رسیدن به اهداف شاعرانه ی خویش در این حوزه دارم.زندگی پر از نشیب و فرازی داشته ام و اکنون در کنار همسر و فرزندم زیباترین لحظات را سپری می کنم. در خصوص سوابق تحصیلی تا کنون مقطع کارشناس ارشد در رشته ی روانشناسی بالینی را طی کرده ام و در بحث سوابق شغلی هم اکنون مشاوره مدارس در شهرستان خوسف واقع در خراسان جنوبی می باشم.


درس من از زندگی همیشه این بوده و هست که خود را به خدا بسپارید تا بهترین ها را برای شما رقم بزند. بهتر از آنچه که حتی فکرش را می کرده اید.