ریحانة النَبی (س)

پایگاه نشر اشعار آئینی سروده شده توسط ذاکر اهلبیت(س) کربلایی مصطفی نصری

پایگاه نشر اشعار آئینی سروده شده توسط ذاکر اهلبیت(س) کربلایی مصطفی نصری

ریحانة النَبی (س)

این پایگاه در نظر دارد جدیدترین سروده های شاعر آئینی و ذاکر اهلبیت (س) کربلایی مصطفی نصری را جهت اشاعه فرهنگ عشق به اهلبیت (س)انتشار دهد.عزیزانی که تمایل دارند از سبک های این ذاکر اهلبیت (س) استفاده نمایند از طریق صفحه (تماس با ما) و ارسال نظر خصوصی اعلام نمایند.

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

شهادت امام جعفر صادق (ع)


 

 

با یاد غربت حرمت گریه می کنم

بر قامت  نهیف و خمت گریه می کنم

امشب بجای مردم شهر مدینه هم

با زجه پا به پای غمت گریه می کنم

آری دوباره آتش و چکمه دوباره دود

آقا به اینکه بد زدنت گریه می کنم

کوچه همیشه دست علی بسته دیده است

اما به زخم های تنت گریه می کنم

گریه کن همیشگی روضه ی حسین

بر تازیانه ای که زد به لبت گریه می کنم

ای سفره دار روضه بازار های شام

بر ضربه ای که زد به سرت گریه می کنم

سجاده را کشید به صورت زمین خوری

بر خنده های دو رو برت گریه می کنم

سرفه که می کنی گلویت خسته می شود

آقا به جسم بی رمقت گریه می کنم

یک جرعه آب نیست بنوشی عزیز من

دارم بخاطر عطشت گریه می کنم

لب های خشک تو نمک روضه ام شده

با یاد جد بی کفنت گریه می کنم

عمری نشسته ام در این خانه و هنوز

با حسرت ندیدن حرمت گریه می کنم

 

  • مصطفی نصری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.